Pages

KIP JANDORIE

Mr T, mag ik u eens iets zeggen? Ik vind dat ge die eend van u... Die McNugget... Wat?... Allez, die kip, ja... Ik vind dat ge die onheus behandelt. Ge doet er zelf een ziljoen jaar over om een appartement te zoeken en die arme McNugget krijgt ochgottekes drie blogpostjes om er één te vinden. Uiteraard mislukt hij dan. Dit vind ik het fatsoen vér voorbij. Ik heb op het punt gestaan Gaia te bellen. Die arme kip, jandorie. Wat zit ge dat beest trouwens te verbannen? Leid dat eens ernstig op. ’t Is ook overal hetzelfde. Iedereen moet alles maar direct kunnen alsof ze jarenlang ervaring hebben. En als ze mislukken, krijgen ze alle zonden van de wereld over zich heen. Schaam u, Mr T. Het is niet omdat het hier om een kip gaat dat ge u zelf moet gedragen als een kieken. Scháám u!

6 reacties:

pironik zei

"kuiken". veel meer heb ik niet te zeggen.

Mr T zei

gaan we semantisch doen, ja

Kaat zei

Ik sluit me aan!

Kaat zei

En ik moest maar 1 keer klikken!! :)

Mr T zei

oh zou de bug opgelost zijn? tof tof

en waarom verschiet ik er niet van dat gij u aansluit? :-)

Kaat zei

Denk dat de bug er nog is... maar als ik eens aan het reageren ben, herkent ie mij blijkbaar!

Een reactie posten