Pages

PLAKMADAM

Bent u een middenbaanvakplakker? Dan vrees ik dat ik u haat. Zeker als u gisteravond omstreeks 23.18u het middenvak op de E40 ter hoogte van Sterrebeek inpalmde met uw Fiat Punto – wellicht een donkergroene, al was dat moeilijk uit te maken in het halfdonker.

Waarom doet u dat? Uit roekeloosheid kan het niet zijn, want u reed wel zéér defensief met uw 65 kilometer per uur. Denkt u misschien mij juist van dienst te kunnen zijn door autistisch de vele claxons rondom u te negeren? Of bent u misschien bang pardoes van de snelweg te vallen als u toch het uiterst rechtse baanvak gebruikt? (Zoals u blijkbaar bang bent dat ze al rijdend uw voorruit zullen pikken tenzij u uw neus ertegen plakt?) In elk geval: stop ermee!

Gelukkig ben ik geen boer en blijf ik altijd beleefd. Zo ben ik pas uitgeweken van het uiterst rechtse rijvak naar het uiterst linkse toen ik bijna helemaal in uw gat zat, om dan pas vlak vóór uw gat weer helemaal naar rechts te sjezen... Bovendien heb ik nog vriendelijk mijn vinger omhoog gestoken (maar uw brillenglazen leken me net iets te dik om dat gezien te hebben).

Oké, héél misschien heb ik uw L niet zien hangen. In dat geval bied ik u mijn excuses aan – maar enkel en alleen in dat geval.

0 reacties:

Een reactie posten