Pages

PLANKENKOORTS

- Ja, ik ben ermee begonnen

- Ah, en wat is uw adres?

- Nee, ge moogt nog ni gaan kijken. Het stelt allemaal nog ni veel voor... En ni stiekem gaan zoeken, hè!

- Haha, ik zou u wel vinden, hoor. Maar nee, nog geen tijd gehad.

- Die reclameblok verbrodt het uitzicht wel serieus. Hoe hebt gij die weggekregen?

- Ik heb er geld tegenaan gegooid.

- Dat vreesde ik al. Dat stadium zal er nog wel aankomen, denk ik, maar nu nog ni. Och, uiteindelijk maakt ge zo’n blog toch maar alleen voor uzelf, hè.

- Voor uzelf? Schriften in uw schuif, die zijn voor uzelf.
- Allee, voor die handvol mensen die het lezen dan.
- Als het ni voor iemand anders is, gaat ge toch ni wereldwijd on line, wel?
- ’k Weet het, heb gister nog tegen een vriendin gezegd dat het helaas ook boeiend voor iemand anders moet zijn. En ik denk nogal rap dat ik een zaag ben. Ge moet al ferm uit de hoek komen om de webmassa te boeien.
- Ge moet helemaal ni ferm uit de hoek komen. Eén van de grotere blogs in Vlaanderen haalt 200 bezoekers per dag. Wat allerminst wil zeggen dat die mens nooit zaagt.
- Ziet ge wel: een eigen plek om over uw eigen te zagen… wat iemand anders heel toevallig ook kan zien.

- Ik vind u toch interessant, complimentenvisser.
- Ja, gij…



0 reacties:

Een reactie posten