Pages

DE DIEPVRIEZER VAN DE APOKALYPS

- Op 21 december 2012 vergaat de wereld as we know it.

- Zeg, begint gij ook al?

- Echt, dat zeggen de Maya’s. Geleerden en wiskundigen hebben dat ontcijferd op één of andere steen.

- 21/12/2012 dus? Och jong, als die wetenschappers zich één kommake vergist hebben, vergaat de wereld op een heel andere dag.

- Mja, kan… Een vriend van mij gelooft er in elk geval rotsvast in. Die heeft al een veilig huizeke gekocht in de Ardèche. Duizend meter boven de zeespiegel.

- Want er wordt een zondvloed verwacht?

- Ja. Ik ga eind 2012 toch logeren bij die vriend, denk ik... Ofwel kruip ik in een diepvriezer.

- Pardon?

- Diepvriezers blijven drijven, hè.

- Trek ’m dan maar eerst uit de pries... Jong, ik zie u al dobberen, in uwen diepvries, in de nieuwe wereld, met ontdooide kroketten.

- Ja, lach maar.

- Captain Iglo...



0 reacties:

Een reactie posten