Pages

TOCH EEN BÉÉTJE KERST

Zoals gezegd: geen boom dit jaar. Maar halleluja: er zijn wel lampkes en ballekes. In een pot op de kast. Mét een kameel (rechts), want da’s véél meer Bethlehem en Midden-Oosten dan een os of een ezel. En met een échte Wijze uit het Oosten (links), namelijk de heer Tshtup-I lum (zeg maar Tjoep) – weliswaar een Syrische heerser uit 2100 vóór Jezus’ geboorte, maar ten huize T struikelen we niet over zulke details.

Heb geprobeerd om nog andere reissouvenirs in de ‘kerststal’ te zetten, maar een gong of een houten dodo-vogel stond er toch wat raar.


5 reacties:

Anoniem zei

en achteraan dobberen nog wat vluchtelingen op een woeste zee.

Anoniem zei

Kan me niet van de indruk ontdoen dat deze foto boerenbedrog is en dat het er in het echt veel minder spectaculair is dan op foto.
Ik blijf dit veroordelen! D'er is geen respect meer.

Mr T zei

Pff, pure jaloezie.

Anoniem zei

Ik ken zelfs mensen in het verre westvlaanderen die zich allerminst met kleffe dingen bezighouden, maar zich liever bezighouden met blues, jazz, folk en andere wereldvreemde muziekvormen, en toch een kerstboom hebben staan...

Anoniem zei

Voila zie, weer censuur. Ik geef wel toe dat ik mijn comment per ongeluk twee keer had gepost. Maar toch, dit is een principe-zaak. Geen beknotting van de persvrijheid en leve vrijheid van meninsuiting!!!

Een reactie posten