Pages

ECHO'S UIT DEN VREEMDE



13 reacties:

Anoniem zei

en gij krijgt dat standaard in uw posts. godmiljaar zeg.

Anoniem zei

of ge die html-code nu in een balk of in een post plakt, da's toch hetzelfde?

Anoniem zei

het werkt, chancebiegel

Anoniem zei

Blogkonijnen onder elkaar... Da's toch een ander niveau dan 'fijne vakantie' of gewoon 'vuile toerist' hé... Neen jong: onder elkaar tussen het triestige V en het jaloezie-opwekkende P.R. effe indruk maken met html-codes en appelkes-P... Allé, T, 't is u gegund, geniet ervan ('Geniet ervan'... Ge ziet: ik ben genen echten blogkiwi...)

Anoniem zei

Mr-T mag zich van mijn part rustig amuseren daar ginds onder de palmbomen. Maar hij moet wel stoppen met het onder onze nu te wrijven hoe luilekker hij daar zit te wezen. Of we blijven geen fan hé

Anoniem zei

zucht

Anoniem zei

Het copamarina en het elconresort. Ja, die mr t is een echte rugzaktoersist, da ziede vanhier. Volgens mij was die trip naar jordanie ook gewoon een al inn dubai. Maar soit, het weze hem gegund. Moet hij achteraf wel niet meer uitpakken met heldhaftige verhalen

Anoniem zei

vloek

Anoniem zei

Hey Sonny Crocket!

Anoniem zei

zie dat ge geen flamingokak op uw epaulette krijgt!

Anoniem zei

Witte kostumekes met roze t-shirtjes eronder en nen hoop vrouwen rondom hem. Ik heb het altijd geweten dat de Sonny gay was

Anoniem zei

hij is misschien de neef van sonny: johnny kroket

Anoniem zei

@ tante annie: niks chancebiegel, pure expertise... nergens flamingokak aangetroffen trouwens, alligatordrollen evenmin... al moet ik nog in de toiletzak kijken

@ don (aka donny crocket): nee, het was niet Mr T's gebruikelijke manier van reizen... de verhalen zijn dan misschien ook minder straf... heb op Miami Beach wel een rolls royce gezien met daarin een oudere meneer en twee poedels die uit het raam hingen... waarom ik dit uitgerekend aan u vertel?... beats me... zou het aan de rolls of aan de poedels liggen huhu

@ de b van de h: ge zijt zelf ne vuile!

Een reactie posten