Pages

BEPERKT

Het is beslist: de kerstsfeer ten huize T blijft voor het tweede opeenvolgende jaar uitermate beperkt. Moet toch weer werken de 25ste. Op de kast hebben we wel een hoopke slingers gesmeten, doorweven met een roedel kerstlichtjes. Daar middenin staat Jezuske, alias Suske de sleutelhanger. Daarrond staan de drie wijzen: Bacardi Superior, Bacardi Coconut en Don Q Añejo. Ook de pluchen kameel van vorig jaar is weer van de partij. Een ster komt er niet – de enige kerstster waardoor mensen zich tegenwoordig nog laten leiden, heet Christoff, en no way dat die op mijn kast komt zitten.

Allez, de lampkes branden, de kameel kijkt debiel en Suske is weeral omgevallen. Kerstsfeer mijne frak. Ik denk dat we extra wijzen gaan nodig hebben. (De dezen zijn trouwens al halfleeg.)



3 reacties:

Anoniem zei

ik zou er een fotoke bij zwieren, ware het niet dat de Photosmart vol Caraïbisch zeewater zit

(een hint in deze cadeautjesperiode die wel weer geen gehoor zal vinden)

Anoniem zei

Nu weet ik eindelijk waar het Vlaamsche spreekwoord van komt: "Is den drank al in de man, de wijsheid zit in de kan"

Anoniem zei

ik weet al wat ik u koop voor kerstmis: een doos met fatsoenlijke excuses

Een reactie posten