Pages

BANKZAKEN

- Voor we beginnen, Mr T, wil ik u even iets vragen.
- Ja?
- Waarom komt u naar onze bank?
- Euh, omdat u mijn bank bént.
- Jaja, maar waarom komt u naar dit filiaal?
- Omdat dit mij het handigste leek.
- U zit normaal in een ander filiaal.
- O ja?
- Ja. En u heeft daar een contactpersoon.
- Serieus?
- Jawel. Hedwig.
- Allez.
- En ik heb gemaild met Hedwig.
- Oh.
- En Hedwig vroeg zich af of u misschien boos bent op haar.
- Ik ken Hedwig helemaal niet.
- Nee, zij u ook niet. Zij vond dat raar.
- Ik heb gewoon in jaren geen contactpersoon nodig gehad.
- Blijkbaar.
- Alles online en zo.
- Enfin, Hedwig maakte zich zorgen.
- Wel... mail haar gerust dat alles in orde is.
- Oké.
- Kunnen we dan nu beginnen?
- Gaat u niet liever naar Hedwig?
- Nee. Ik zit hier goed.
- En Hedwig dan?
- Hetwicht kan de boom in.

0 reacties:

Een reactie posten