Pages

TWALET

Beste maag, zullen we een deal sluiten dit jaar ? Gij valt mij niet meer lastig op het werk, en ik prop u niet meer vol. Oké? Want toestanden als gisteren wil ik niet meer meemaken. Weet je wel hoe gênant het is als je met een luidruchtige spetterpoep op de bedrijfstoiletten zit?

Waar kwam dat trouwens vandaan? Ik had vooraf braafjes enkel boterhammen gegeten en stond op het punt om iets warms te gaan bikken in de bedrijfskeuken. In de plaats daarvan met een bleek gezicht en een leeggespoten darmstelsel achter m’n computer blijven zitten. Nee, dat willen wij niet meer meemaken.

Het is ook niet bevorderlijk voor het vertrouwen bij de redactiegenoten. Een afgewerkte pagina van een collega nalezen op print, doe ik namelijk met de hoogste concentratie op de rustige bedrijfstoiletten. En ik zie dan altijd wel de twijfelachtige blikken: ‘Komt die print nog wel proper terug?’ Tuurlijk wel, ik ben zeer netjes in die dingen, en alleen in hoogste wc-papiernood zou ik... Maar als collega’s me gisteren bezig gehoord hebben, kan je enige beterschap in hun vertrouwen wel vergeten.

Soit, wij hebben een afspraak, maag?


1 reacties:

Anoniem zei

Blijf dan van den drank af!

Uw geterroriseerde maag

Een reactie posten