Pages

MR T IS KABOUTER PROP

- Och, dokter, ik lijk wel uit elkaar te vallen. Zwaar verkouden, zere enkel… En nu ook nog dove oren.
- Aha. Ik zal eens kijken… O ja, ik zie het meteen: u zit met een prop.
- Wablieft?
- Dat u met een prop zit!
- Ah.
- En het is een harde.
- Oei.
- En in uw ander oor ook. Haha.
- Is dat grappig?
- Sorry, meneer T, maar ik heb maandenlang geen proppen gezien, en nu vier patiënten op korte tijd. Da’s weer zoiets raars. En daar moeten wij onder dokters dan altijd mee lachen.
- Ah zo... Maar eigenlijk ben ik dus best trendy met m’n prop?
- Euh, zo u wil.
- En nu?
- Eerst druppels. En dan laten uitspuiten. Tot binnen enkele dagen, meneer T.
- (Propperdepropperdeprop, dokter!) Dag, dokter.


1 reacties:

Anoniem zei

Bij ne mens die pas ne bril heeft vragen ze dan altijd of het leven nu mooier oogt. Hoe zit dat voor nen ontpropte mens?

Een reactie posten