Pages

VÉÉL TE OUD DAARVOOR (2)

Wanneer je als bijna 34-jarige los geht op een Afrekeningsfuif van Studio Brussel, geef je dan blijk van een vroege midlifecrisis (‘zie mij, ik ben nog wél jong’) of juist van pure volwassenheid (‘zie mij, ik trek me niks meer aan van wat anderen denken’)? In elk geval: Mr T stond zaterdag te shaken tussen het jonge grut.

We blendden goed in. Denk ik. Nee, niemand keek. Denk ik. En één voordeel heb je wel: als bijna 34-jarige verdien je inmiddels genoeg geld om je vooraf remmeloos in de cocktails te zwieren. Dat helpt ferm. Leeftijdsverschil? Niks meer van gemerkt. De rest laat zich raden.

De afrekening volgde ’s anderendaags: een grote kater en een zere rug. Jaja, bompa is nog eens uitgeweest...


1 reacties:

Anoniem zei

Ja, ik heb net eens op youtube gezien onder de rubriek "rockende bompa's". Ge viel inderdaad niet op

Een reactie posten