Pages

NAAR K3

Hallo. Ik ben het drieënhalfjarige dochtertje van Don. (Papa en mama denken dat ik slaap, maar ik zit stiekem nog wat op het internet.) Ik ben vandaag met papa en mama naar K3 geweest. Ook Mr T was erbij. Die wou dat wel eens afzien, zei hij, maar volgens mij is hij gewoon fan. ’t Was heel tof in de Grenslandhallen (chique hè, amper drie jaar oud en ik kan al zo’n lang woord schrijven). Er hingen mensen in een bakske in de nok van het dak – voor het licht, zei mama. En K3 zong allemaal bekende liedjes – laaivonteejp, zei papa.

Er waren heel erg veel andere kindjes. En die hebben heel erg veel meegeroepen en gesprongen, vooral op dat liedje van ‘wij gaan springeeuuh’. Maar ik ben rustig blijven zitten. Heb ook wel geroepen, maar dan stilletjes. En op het einde, tijdens ‘heyah mama’, voerden bijna alle kindjes een raid uit op het podium. Om een tekening of een bloemetje aan K3 te geven. Zoveel tekeningen, da's een afvalcontainer vol, zei mama praktisch. Ikke heb niks gegeven, hoor. Die van K3 zijn super, maar ze zijn Sinterklaas niet hè.

Achteraf hebben we thuis het concert een heel klein beetje teruggezien op de heel korte filmpjes die mama clandestien had opgenomen – foei, mama, als Gertje dat te weten komt, krijgt ge petsen op de poep. En daarna hebben we in de living allemaal nog de Kabouterpolonaise gedaan. En Mr T deed ook mee. Hij keek wat onwennig.

Ik vond het een kei toffe dag. Daa-aag.


1 reacties:

Anoniem zei

Heb je Mega Mindy nog niet gezien?! Ikke wel!

Een reactie posten