Pages

POOIERS OP FACEBOOK

U weet: op Facebook is Mr T niet erg actief. En dat heeft daar zo zijn gevolgen. In een onbezonnen vlaag heeft Mr T er ooit een huisdier aangemaakt, in de Pet Society. Een gedrocht van een ding, genaamd Purdy. Mr T kijkt al lang niet meer om naar Purdy. Tot daarnet. Purdy bleek erg hongerig, eenzaam en er hingen vliegskes rond Purdy’s kopke.

Dat het beest nog niet morsdood is, blijkt de verdienste van één bezoeker: Fritske. Fritske komt Purdy geregeld wassen en voederen. Ze doen af en toe een dansje en ik vermoed dat ze zelfs kussen. En dat allemaal achter Mr T’s rug.

Nu denkt ge: allez, toch vriendelijk van dat Fritske? Ha! Dat had ge gedacht. Pure uitbuiting, ja. Want voor elke ‘barmhartige’ daad krijgt Fritske punten. Om dingen mee te kopen. En zo komt het dat, terwijl Purdy nog steeds in een schamel, bijna vervallen krot zit, Fritske de ogen van Purdy uitsteekt met een kast van een villa, inclusief blinkende badkamer én ravissante tuin, mét accessoires à volonté. Een hele P. Diddy Mansion, alleen voor Fritske. Allemaal verdiend op de kap van Purdy. Tsss.

Weet ge hoe dat heet, sloten geld verdienen terwijl ge een ander laat kussen en dansen en zo? Prostitutie, meneer. Pure prostitutie. Op Facebook. Met mijne Purdy dan nog.

Hoed u voor de Fritskes in de virtuele wereld. Póóiers, dát zijn het.

Purdy, duidelijk aangeslagen door wat er gebeurd is.

1 reacties:

Fritske zei

Ik dans wel met u hé...Ik doe u niet gewoon dansen en ik zorg voor u. Dat eten dat ik u breng kost geld en zeep is tegenwoordig ook niet gratis.
En als ge goed hebt opgelet, heb ik een logeerkamer, waar ge gratis moogt wonen...
Tenzij ge liever alleen zijt en stinkt...?

Een reactie posten