Pages

I DON'T BELIIIIIIIIIIEVE IT

Mr T heeft iets met ouderen van dagen. Zijn grootouders droeg hij op handen, dit najaar gaat hij op reis met (onder meer) zes zestigplussers, en zelfs met die ouwe kolonel op Hawaii klikte het best. Mr T heeft dan ook iets ‘ideale schoonzoons’ over zich – al was dat vroeger wel meer dan nu.

Daarom pleit Mr T voor meer grijsaards op tv. Alles is trouwens beter dan die eindeloze herhalingen deze zomer (m’n video weet niet wat hem overkomt, zo kalm heeft ie het).

En als ze dan toch per se herhalingen willen, laat ze dan dringend ‘One Foot in the Grave’ herkauwen. Leve Victor – “I don’t beliiiiieve it” – Meldrew!



3 reacties:

Anoniem zei

Misschien dat ge u hier in L. beter thuis zou voelen? Gemiddelde leeftijd op straat is ver boven de 60. En dan tel ik mezelf en dochters nog mee!

Anoniem zei

Ik woon tegenover een rusthuis... nog efkes en ik gooi mijn TV buiten!

Anoniem zei

ik ken persoonlijk zelfs iemand die al bijna 40 is

Een reactie posten