Pages

dixit RIK DE SAEDELEER

H
"Wie niet in orde is
met de mutualiteit,
gaat beter slapen nu"



Minder bekende oneliner van de voetbalcommentator tijdens de thriller aller thrillers zonder happy end: de spannende verlengingen van Engeland-België op de Mondiale '90.

Gehoord in het fan-tas-ti-sche 'Belga Sport' op Canvas, deze keer over de legendarische goal van David 'ik ga hier alles voor u verbrodden' Platt.
(Zelfs ten huize T zat ondergetekende die juniavond in 1990, samen met Vader T én zelfs Moeder T, wezenloos naar de tv te staren.)



3 reacties:

Anoniem zei

Is uw collega MC ervan op de hoogte (1) dat gij naar de VRT kijkt en (2) dat gij 1 van hun programma's nog goed durft te vinden ook? Als daar maar geen ambras van komt

Mr T zei

U verbaast mij alwéér met uw razendsnelle reactie, Don.

En wat mijn kijkgewoonten betreft: zolang ik niet durf te beweren dat Eurosong wél toffe televisie is, zal MC mij wel wat sparen...

Anoniem zei

Eurosong is gewoon pure cult. Nog beter dan deep throat dat vanavond op de buis is. Alleen oppassen maar dat de provincie Antwerpen binnenkort Eurosong niet van de kabel laat halen wegens te laag artistiek niveau. Maar in Leuven hebt ge daar natuurlijk geen last van

Een reactie posten