Pages

DOE MIJ OOK MAAR ZO'N COMA

Geen urenlange Vitayasessies voor Mr T als hij ziek is, wel een marathon opgenomen tv-programma’s. Zoals ‘South Park’. Of ‘Murder City’. Of ‘House, MD’.

Mr T was lange tijd fan van House. Maar de loyauteit is voorbij. Neem nu aflevering 53. Een man die al tien jaar lang in coma ligt, al tien jaar lang alleen maar vloeibaar voedsel krijgt, al tien jaar lang geen sikkepit bewogen heeft, ontwaakt door één spuit van de Gregory. Laten we voor het gemak even aannemen dat we dit geloofwaardig vinden. Maar moet Mr T dan écht geloven dat zo’n vent er na tien plantenjaren zó uitziet:

(En ja, ik heb het over de linkse.) Hij lijkt nondezjaar gezonder dan House zelf. Hebben ze misschien tien jaar lang heelder steaks geïntubeerd bij die vent? Ook van afgetakelde spieren heeft hij niks last: al enkele uren na zijn ontwaken sjeest hij kilometers rond met de auto. Jaja, doorligwonden genezen snel in Amerika.

(Doe mij anders ook maar zo'n coma. Kan ik genezen terwijl ik slaap, zonder te vergaan van de koppijn, en zonder het hele gebouw elke tien seconden bij elkaar te hoesten.)



2 reacties:

Anoniem zei

dat gregory eens rap een tong draait. kan me niet schelen met wie. ellendige patiënten altijd.

Anoniem zei

Is dit eens sollicitatie aan het adres van dear gregory?

Een reactie posten