Pages

MIJN ONHANDIG DING

Zachtjes… zachtjes…

Ik probeer het erin te schuiven, hè.

Zachtjes…

Nondezjaar, het lukt ni.

Pfff.

Toen ik vroeger een harde had, werkte het beter.

Komáán…

Misschien alles wat natter maken?

Kan helpen, hè.

Dan schuift het er beter in.

Zachtjes…

Bijna!

Fuck, jong.

Misschien in één flukse beweging?

Dat gaat zeer doen, vrees ik.

Proberen...

Allez, erin, jong!

Pfff.

M’n middelvinger anders ’ns gebruiken?

Werkt altijd, heb ik ergens gelezen…

Proberen…

Nee, noppes.

Nondezjaar hè, voor de rest sta ik helemaal klaar.

Komáán!

Foert. Nu ben ik het beu.

Ik foemp het erin. Bruut geweld.

Eén… twee… drie.

Hé, gelukt!

Yes!

O, wat een genot…

Hèhè.

Oef.

Weeral voorbij, zie.

Nu eerst naar het wc.

En dan die ander stoem contactlens.


0 reacties:

Een reactie posten