Pages

MR TV TREURT OM GERTY

Een mens wordt alles beu, uiteindelijk. Zo ligt Expeditie Robinson al enkele jaren achter me, ben ik (meestal) uitgekeken op Man Bijt Hond en begint het bij The Block nu ook te dagen – zoveel flashbacks, nondezjaar. Maar Gerty Christoffels, die ze opzijschuiven bij VTM? Nee, die was ik nog niet beu.


Nu, we hebben haar de laatste tijd ook niet veel gezien, natuurlijk. Ze hebben die in een saai namiddagprogramma verstopt, tussen het groen, bedekt met nog wat bloemekes en een geut Substral. Ferm onder haar waarde, zeg ik u. Ooit Beste Vrienden met Gerty en Frieda gezien? Erg grappig – “a woman well prepeird is twee womans weird”.


Maar helaas, de druk van de advertentiemarkt is blijkbaar te groot. Dus wordt Gerty mee weggegooid met het badwater – zoals Rani & Jo met Vips. Nee, daarmee kan ik niet akkoord gaan. En ik behoor dus wel tot die lucratieve tv-doelgroep van 18 tot 44 jaar, hè.


Als ik van u was, Gerty, ik zou met uw vieze groene vingers eens woest door het gelkapsel van zo’n reclameboy wroeten. Lucht zeker op.


0 reacties:

Een reactie posten