Pages

SSSST

Mr T belt zijn moeder, hij hoort haar gsm meerdere keren overgaan, maar ze pakt niet op. Dan belt ze terug.

- Ah, dag moeder.
- (zwaar fluisterend) Hallo. Gij had zopas gebeld?
- Ja… Past het efkes?
- (zwaar fluisterend) Jaja, efkes…
- Gij zit niet thuis precies, hè?
- (zwaar fluisterend) Nee… Ik zit in de kerk.
- In de kerk?!
- (zwaar fluisterend) Ja. Dus we maken het best kort.
- Nondezjaar, ik heb al duizend keer gezegd dat ge uw gsm dan moet afzetten.
- (zwaar fluisterend) Jaja, ik zet hem nu af.
- Bel straks maar terug.
- (zwaar fluisterend) Da’s goed. Daaag.

2 reacties:

Anoniem zei

Zo lang uw moeder Ave Maria of het Angelus als ringtone heeft, zal de pastoor dat niet erg gevonden peins ik, hoewel...

Don

Anoniem zei

die van mij is altijd naar sterren op de dansvloer aan het kijken, als ik bel.

Een reactie posten