Pages

SPOEKS: GERED!

Mr T is gered door de Hollanders! Het derde seizoen van de sublieme Britse spionagereeks ‘Spooks’ waarop Mr T al ééuwen wacht – en die Canvas vanaf deze week eindelijk programmeert maar dan boenk tegenover ‘Peking Express’, zodat Mr T voor een onmogelijke keuze geplaatst stond – wordt vanaf komende zondag ook uitgezonden door de Vara op Nederland 3. Harbalorifa! Dank u zeer! Bovendien meldt de website van Nederland 3 dat Mr T zijn video moet laten snorren vanaf halfelf. Ideaal tijdstip, want – voor het eerst in jaren – volgt Mr T die avond ook het – voor het eerst in jaren – erg meeslepende ‘Flikken’ op Eén en dat zal vanaf volgende week niet meer ná maar vóór halfelf eindigen. Ha! De puzzelstukken klikken ineen.

Om maar te zeggen: Mr T is een erg selectieve tv-kijker. Dat mag misschien wel effe vermeld worden, want Mr T heeft al gemerkt dat er een foutieve indruk ontstaat dat hij wel beschamend vaak voor het tv-toestel moet hangen. Nou, dat valt best mee. Trouwens, van Mr T’s selectieve favorietenlijstje is er intussen alweer een item weggevallen: VTM heeft stilzwijgend ‘House, MD’ geschrapt. Schande! Heiligschennis! Nondezjaar!

(Oorspronkelijk bericht: Spoeks)


4 reacties:

Anoniem zei

Gewoon om te weten waarom meneer-t zo zot is van spooks gisteren gekeken. Ik moet hem - zoals altijd natuurlijk - overschot van gelijk geven.

Maar ik denk dat ik nog een andere reden heb gevonden waarom meneer-t zo verwachtingsvol uitkeek naar de nieuwe serie: de nieuwe spook die zijn intrede doet

Don

Mr T zei

Nondezjaar, nu moet ik zondag zéker kijken.

Anoniem zei

Allez, misschien heb ik niet zo'n kennersoog op dat gebied hé

Mr T zei

Pas gekeken...
Weet je, je wacht er járen op, en meestal verwacht je dan zó veel, dat de realiteit daar nooit aan kan beantwoorden. Maar niet hier, niet nu. Ik heb ge-no-ten!

En ja, die Adam Carter is een aanwinst. Ge hebt er toch wat oog voor, Don...

(Mooie spook-naam trouwens: Don.)

Een reactie posten