En Mr T maar wachten. En zijn boodschappen uitstellen. En honger hebben. En zich opjagen. En pissig de klantendienst bellen. Satan zou toch nog komen, zei het trutje. Hij komt weliswaar te laat, maar hij komt nog.
Verveeld pakte Mr T de Tulunutbrief erbij: ‘Als u niet thuis bent op het afgesproken tijdstip van installatie, zijn wij genoodzaakt een verplaatsingskost van 25 euro aan te rekenen.’ Wrang. Kan Mr T dan nu een kost aanrekenen omdat hij zich een hele dag braafjes niét heeft verplaatst?
De coleire kookt over: het is halfzeven en ondanks eerdere berichten stuurt de duivel voorgoed zijn kat. Geen service. Klantonvriendelijk. Punctueel my ass. Mr T is razend. Want het is niet omdat ge Satan zijt dat ge geen manieren moet hebben. En dat ge Mr T – met keelpijn, koppijn en drilborende bovenburen – een hele dag in zijn kot moet gijzelen. Nondezjaar.
Weet ge trouwens wat het nummer van de klantendienst is? Eerst 015 en dan 666666. Allemaal zessen. Duivelser kan niet.
3 reacties:
Vergeet niet uw gratis proefabonnement op te zeggen op 29-10, want ik ben er zeker van dat dat vanaf vandaag begint te lopen...
Ik voel met u mee... Ik haat wachten...
En die 29ste ben ik op reis... voelt ge de volgende frustratie al aankomen?
Had een Duveltje gedronken tijdens het wachten...
Een reactie posten