Pages

GEEN FEEST ZONDER HUISWIJF

Da’s nu al het tweede feest waarop Mr T de dj vraagt om ‘Housewife’ van Daan te spelen. En da’s nu al de tweede keer dat de dj zegt “het niet bij te hebben” – met een blik van ‘ik ken da lieke eigenlijk niet maar ik ga me hier niet laten kennen’. Bij deze, dj’s overal te lande: geen feest is geslaagd zonder het uitgelaten huppelen en springen op Daans huiswijf. Neem het altijd mee, leg het bovenaan in die mysterieuze koffers van jullie, en speel het als uw dansplebs het laat afweten. Dan moet ik niet telkens m’n eigen cd gaan halen in m’n veel te ver geparkeerde wagen om het feest alsnog te redden. Merci.

En nu: luister, kijk, huppel, bewonder, spring, bemin, geniet… Dans!


(kon ik meteen de pas ontdekte techniek van het ‘videoposten’ nogmaals toepassen)

1 reacties:

Anoniem zei

Gut, nu had ik gehoopt dat dit over mij ging.

Een reactie posten