Pages

DOE DE EVY!

- Ik ga joggen
- Gij, Mr T?!
Hihi.
- Ja. Start To Run.
Met Evy Gruyaert.
- Haha… Dat houdt gij nooit vol.
- Jawel.
- Maar nee. Er zijn sporters en niet-sporters. En wij zijn niet-sporters. Leg u erbij neer, jong.
- Toch zet ik door. Het programma duurt tien weken, en binnen elf weken ga ik op reis – tegen dan kan ik vijf kilometer lopen, belooft Evy.
- Wanneer moet ge beginnen?
- Normaal vandaag, maandag. Maar ik ben wa plattekes…
- Dus ge zijt nog niet geweest?
- Nee, ik begin morgen.
- Bwahaha, de smoezen zijn al begonnen!
- Néé, morgen begin ik écht.
- Uw personal coach staat trouwens op de cover van de nieuwe Humo. Als dát geen teken is dat ge vandaag had moeten beginnen…
- Ah nee, die Humo komt pas mórgen uit hè…
- Jaja, jong…


2 reacties:

Anoniem zei

Sinds wanneer loopt Mr-t achter de meiskes?

Mr T zei

Zolang ze alleen maar in m'n oor zitten, kan ik het nog wel aan

Een reactie posten