Pages

BIJSTURING

- Uw blog is veranderd, hè?

- Ja.

- We hebben het gezien... (stilte)

- En?

- Euh… Die ‘nachtbraaksels’… We staan daar niet wild van.

- Nee?!

- Nee. Te studentikoos.

- Te studentikoos?!

- Ja. Weinig origineel ook.

- Weinig origineel?! Ik had het woord ‘nachtbraaksels’ nog nooit gehoord…

- Wij wel. We vonden ‘Vraag me niet waarom’ een veel betere baseline.

- Ah.

- Nu zijt ge ambetant, hè?

- Nee… nee... Echt niet...

- Voilà, ge zijt ambetant.

- Néé... Om eerlijk te zijn… Ik mis de oude baseline ook.

- Ja?

- Ja. Die was echt van mij.

- Zet die er dan terug op.

- Nee, jong,

- Waarom niet? Alle grote restylings worden achteraf bijgestuurd.

- Nee, jong, dan kom ik onzeker over.

- Tja… Dat zijt ge ook, hè.

- Hm.


3 reacties:

Anoniem zei

Ok de baseline was misschien vroeger en nu opnieuw beter. Maar wat met het totaalplaatje, met de foto van Lost Highway, de aangepaste kleurtjes, de als vanouds degelijke inhoud met scherpe humor en de functionele ondersteuning van het beeldmateriaal en uiteraard als top-of-the-bill moeder T?
Alleen echte fans zien dat blijkbaar. Parels voor de zwijnen ja...

Mr T zei

Gij hebt gezien dat het van Lost Highway is! Tof tof... Inderdaad een échte fan, gij... (Of toch een echte fan van Lost Highway.)

Alexander zei

Getetter!

Een reactie posten