Pages

ZIT ER MAAR MEE

Mr T wil zich niet mengen in het moeilijke ethische debat, maar… zijn plant vraagt om euthanasie.


Hij lijdt ondraaglijk, hij krijgt niet de palliatieve zorg die hij verdient, en hij wil niet eindigen als een plant niet wachten tot hij zijn laatste gram waardigheid verliest. Onze niet meer zo groene vriend heeft er lang over nagedacht, het is een bewuste keuze: na een laatste Substral wil hij rustig gaan liggen en eeuwig slapen.

Is Mr T's plant nu een held of een lafaard?


3 reacties:

Anoniem zei

Hangt ervan af? Heeft uw plant veel boeken geschreven? Heeft hij veel groupies aan zijn lippen en schoon vrouwen ergens anders aan hangen? Is hij al genomineerd voor de Nobelprijs? Heeft hij de goegemeente al veel gechoqueerd met sex, anti-clericalisme en slechte vaderlandslievendheid? ... Als het antwoord op al deze vragen negatief is, dan vrees ik dat hij een lafaard is.
Is het antwoord ja, dan denk ik dat uw plant de reïncarnatie van Claus is, en zou ik hem koesteren. Anders moet den Hugo alweer op zoek naar een nieuw lichaam

Mr T zei

M'n plant is literair noch geil noch grappig. Of ik heb er toch nog nooit iets van gemerkt. Dus ik vrees dat hij eerder de vroegtijdige reïncarnatie van Pieter De Crem is.

Anoniem zei

In dat geval is zelfs vroegtijdige euthanasie een heldendaad. Beter voorkomen dan genezen zeg ik altijd

Een reactie posten