Pages

GEWOON AF

Ik ken hem niet zo goed, Generaal Frisbie. Maar awel, ’t is super meegevallen. Ge kunt daar niks op afdingen, wat die gasten doen. Die staan daar ‘in hunne pure’ – akoestisch dus hè – en da’s volgens mij allemaal technisch perfect in orde. Die Tom Van Laere kan een ferm potteke zingen, die zangeres des te meer. Dik onder de indruk dus… En toch… Voor een sentimenteel repertoire pákt het mij op een of andere manier niet – het ligt misschien aan dat depressief bluessfeertje rond Van Laere. En dan duren negentig minuten best lang. Al werd ik helemaal op het einde plots toch nog ferm geraakt door het mij even onbekende als geweldige ‘Perfect Town’. (Ik heb de titel moeten opzoeken, hoor).

Kortom: uitstekende avond, heel mooie dingen gezien en vooral gehoord, maar niet ‘damn-als-ik-straks-naar-de-bakker-of -de- beenhouwer-of-voor-mijn-part-naar-den-delhaize-ga-mag-ik-die- nieuwe-cd-van-Generaal-Frisbie-niet-vergeten-kopen’.


(Admiral Freebee – ‘On The Road’ – 16/11 – CC De Mol, Lier)


Volgende keer: Mefisto forever (27/11)


(Admiral Freebee)


0 reacties:

Een reactie posten