Pages

MR TV HERKENT DEZELFDE SYMPTOMEN


(Het moést ervan komen.
Had ik me maar op CSI of Prison Break of Wittekerke moeten storten.
Of op niks.)

Dinsdag in All Saints: zwangere vrouw weigert chemo om zo haar baby te redden en sterft kort na de bevalling.

Woensdag in House, M.D.: zwangere vrouw weigert chemo om zo haar baby te redden en sterft tijdens de bevalling.


Dan néémt ge eens de tijd om twee series degelijk te volgen, gaan ze allebei over een ziekenhuis – voer voor Freudianen, misschien, ja, ze doen maar – en dan krijgt ge nondezjaar twee keer eenzelfde verhaal. Als dit een trend wordt, kan ik nu al zeggen dat de volgende House M.D. zal draaien rond een nymfomane met een hersenletsel… (Hoezo, onrealistische tv?)


En nu zit ik me constant af te vragen wat er zou gebeurd zijn als die patiënte uit All Saints was onderzocht door dokter House…


(En ja, ik heb nog een leven)


0 reacties:

Een reactie posten