Pages

IK GA NAAR PEKING EN IK NEEM MEE... (1)

“Ruben, jij mag beginnen.” “Oké, mama… Ik ga naar Peking en ik neem mee: Cock’s beenham.” “Ik ga naar Peking en ik neem mee: Cock’s beenham en Cock’s kippenfrikandon…”
Aáárghl! Pisnijdig en kakwild wordt Mr T ervan. Tenenkrullend nep, die radiospot. Alsof één gezin zich in die reclame wil herkennen. Nog een geluk dat het vakantie is, of alle Rubens zouden nogal gepest worden op de speelplaats. En dan dat rijmpje op het eind: “Bikke bikke bik, ham ham ham, alleen maar Cock’s op onze boterham!” Ho ho ho, dichtwerk van de debielste plank. ’t Was maandag bij de marketing, zeker?
Trouwens, mág je wel beenham of kippenfrikandon meenemen naar Peking? Denk het niet, hè. Dus nog aanzetten tot burgerlijke ongehoorzaamheid ook. En straks een lang gezicht trekken als er klachten binnenwaaien – want wees maar zeker dat er áltijd mensen zijn die ook écht frikandon in hun valies stoppen.
Slechte reclame is ook reclame? Vergeet het. Cots komt hier nóóit meer binnen.

(Bespaar het u vooral, maar voor de masochisten onder u:
http://www.cocksfresh.eu/about/varia_nl)


1 reacties:

Anoniem zei

Ik eet alleen maar van den boonen zijn hespen

Een reactie posten